Ge-kås

Godmorgon!
Har inte kunnat sova bra alls inatt... vet inte varför
Somnade halv 4 vaknade en timma senare och kallsvettades som fan så va tvungen att slänga av mig av det mesta jag hade på mig. Kanske en dålig dröm?

Anyway så ska jag till ge-kås och köpa någon julklapp kanske? Och lite att behöva saker.
Sista livlinan typ, hittar ju ingenting i Varberg som skulle kunna passa in på de personer jag ska köpa till.
Billigt och bra också.
Jag har hört att det är "status" att ha ge-kås grejjer i Stockholm. Undrar faktiskt om det är så, fett intressant i och med att alla som bor omkring ge-kås hånar "ge-kås kläder" ;)

Dags att käka och fixa till sig lite så man inte ser ut som en zombie när man går in där i det stoooooora varuhuset med miljoner folk, wiho!


får mig att sakna stockholm sommaren 2010!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0