MYS TJEJEN

Hallååå!
Idag har jag vart hemma från skolan..
Kunde inte sova riktigt inatt, hosta och kallsvettedes, feber antar jag...
Ska stanna hemma imorgon också har jag beslutat, för är fortfarande inte riktigt kry.
Idag har jag städat på mitt rum, hehe bra va? tror inte ni vill veta hur det såg ut innan, dom som brukar hänga hemma hos mig vet nog hur mitt rum ser ut som stökigast.

Jag är på totally mysfaktor humör idag, så tänkte att jag skulle mysa ner mig i sängen med mitt sköna täcke och kuddar.
Poppa popcorn, äta godis och lussekatter och dricka julmust. Och vänta på att något under ska ske och gud skickar ner någon mysig typ i säng :D hehehe

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0