party like a popstar

Bra fest igår! Bra full igår!
Vaknade upp med Alice hemma hos Ville i hans söta lilla gäststuga.
Skjutsade hem Alice vid halv 11, knappt att vi hittade ut ifrån skogen haha.
När vi skjutsat hem henne åkte jag mamma och pappa till Göteborg för att handla julklappar. Jag var inte så pepp eftersom jag fått världens rinnsnuva och hostar som en get =( synd om mig!
Köpte ett pannband till mig själv i alla fall, sen köpte mamma julklappar till mig som jag fick testa och peka ut. 
hörde skrik långt bort i femman huset, jag och mamma började springa lite smått och så är det en massa tjejer som står och tjuter efter artisterna i Idol. tufft

Nu ska jag göra mig en kopp te och sitta vid tv:n resten av kvällen med mitt nässpray, näsdukar och lite chips.
Gud vad jag älskar min lördag!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0