Pulka, småland och nyår!

Robin sov hos mig i natt, och jag kunde sova i ungefär 2 timmar.
Så äckligt varmt i mitt rum så jag trodde jag skulle dö..!
Tidigare på kvällen så var jag Mikael och Robin och åkte pulka i Höråsen. Robin var för cool för det påstod han, men när han väl kommit upp i backen var det inte jag som åkte mest utav oss tre i alla fall.

Imorgon åker jag till Beatrice i Målilla som ligger i Småland.
Ska bli kanon kul! Har inte träffat henne på evigheter känns det som.
Nyårsfirande borta i Målilla blir det såklart också.

Hela kvällen har jag hållt på att packa och fixa min kycklingsallad, skit god! Provsmakade nämligen den hehe. Innan du dör så måste du smakat på min underbara sallad, eller jag själv tycker den är det i alla fall haha!
Kanske dag för mig att ta igen lite sömn? Tåget går 10.20 från Varbergs station men måste upp tidigt och duscha och fixa det sista.

Godnatt babes så hörs vi!


Ganska gammal bild på mig och Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0